tiistai 19. maaliskuuta 2013

Niinkun jo lupailin niin tänään kirjotan tän mun viikonloppupostauksen..
Viime viikonloppu oli sii kaikin puolin yks mun elämän parhaimmista mahdollisista monellakin tapaa. Oon ehtiny tehdä niin paljon tärkeitä ja korvaamattomia asioita ja oppinut niin paljon uutta ja arvokasta kolmen päivän aikana mihin mulla normaalisti menis kolme kuukautta. Oon siis ollu tooosi ahkera:> Hyvä minä;>

Perjantaina suuntasin koulusta suoraan pikku-Ronjakaimasein kanssa kahvittelemaan Kahvipuuhun, ja puhua hömppäilemään moneksi tunniksi. Ollaan Ronjan kanssa siis vanhoja lapsuuden "paita ja pepe" - ystäviä, ja vaikkei meidän välit missään vaiheessa mitenkää tulehtuneet tai kipuilleet niin jossain vaiheessa vaan erkaannuttiin toisistamme pikkuhiljaa, ja nyt sitten kurottiin tuo vuosien kuilu umpeen valkosuklaakaakaoiden äärellä<3 Eihän me mihinkään oltu muututtu samat vanhat lapsenmieliset pikkuhöppänät:>


Penailtana nuorten ilta oli ehkä mulle maailman räjähdyttävin nuorten ilta koskaan!! Ihmisiä oli aivan älyttömästi ihan tuntemattomiakin ja kaiken lisäks mulle rakkaita ihmisiä eri vapaistakin suunnista. Ja kaikki ne teki mun elämästä ihan älyttömän mahtavan ja vavisuttavan kokemuksen, millaista en ollut koskaan mun seurakunta-aikana vielä päässyt kokemaan. Haluun vaan sanoo, että meillä on vaan kaikkein mahtavin, suurin ja ylistettävin Herra!!!<3


Lauantaina oli sitten työpäivä, mistä suuntasin suoraan huikeaan illan spektaakkeliin Kokkola-Gospeliin (isoon ja huippuun seurakunnan musahäppeninkiin) kaikkien ihanuuksien kanssa. Kuvamateriaalia ei valitettavasti löydy Samsungini akun vähäisyyden vuoksi:( Konserttien välissä kävin tarjoilemassa iltapalaa kaikille kuuntelijoille, ja olin enemmän kun ilonen, kun jokainen tuli iltapalalle hymyssäsuin Jumalan perheen ainutlaatuisina jäseninä. Eniten olin innoissaan kaikista riparilaisista, jotka siellä oli, vasta riparimatkansa alkumatkalla. Samaan aikaan oli hirmu haikeeta, kun muistelee omaa ripariaikaa vuosi sitten, kun oli itekin vielä ihan tietämätön kaikesta, ja toisaalta taas oli ihanaa kertoo omista jo oppimista asioista muille:>
Oli kyllä huippiskonsertit ja fiilistelin meiän omaa älyttömän upeeta Great Wide Northia ja Flags-biisii raksujen ja tietty Torsten Borgin kaa ihan kympillä<3 Illalla matkattiin vielä messuun kirkkoon, ja saatiin sitä kautta paras mahdollinen lopetus ihanalle illalle<3

Kaiken kaikkiaan mun oma usko vahvistui näiden kahden päivän aikana enemmän kuin koskaan ennen!! Aamen<3

Sunnuntaina käytiin Roosan kanssa pikapirtelökiekalla Hesessä, ja jutskattiin sitten oikeen urakalla paljon<3 Käpsittiin sitten aurinkoisessa pakkasessa meille, mistä ihanainen Iida nakkas meidät sit musikaalireeneihin, mistä illalla sitten kävelin kotiin..

Tänään oon ehtiny taas viettää oikeen laatuaikaa murusteni kanssa<3
Menin suoraan koulusta kaupunkiin vanhan lapsuuden ystävän kanssa, jonka kanssa en ollut puhunu kunnolla moneen vuoteen. Tänään sitten oikeen repästiin ja mentiin yhessä, ja kyllähän sitä juttua riitti mukavan reippaasti vaikka alkuun jänskäilin, että istutaanko me vaan vaivaantuneina ihan hissunkissun:>



Illalla tytöt, Viltsu ja Eve, ilmaantu sit meille ja järkkäiltiin pienimuotoinen arjen virkistäytymisilta; kokkailtiin yhessä nannaa ruokaa ja namia kakkua ja katottiin yhessä putkeen kaksi jaksoo Uutta Päivää, kaikkein koukuttavinta sarjaa ikinä. UUPEE<3
Kaiken kaikkiaan on ollu kaikinpuolin kivsu päivä, kävin ostamassa hiusvärinkin, että pääsen viimeinn eroon tästä mun maailmaa järkyttävästä tyvikasvusta<3


Toivottavasti viikko on teilläkin lähtenyt iloisesti käyntiin.
Jaksuja kaikille tähän viikkoon.
Ylihuomisen jälkeen on jo perjantai:>
Puss<3

1 kommentti:

  1. Sul on kiva blogi!
    Käy kattoo mun ja saa liittyy lukiaks (:
    http://readmylifelaukku.blogspot.fi/

    VastaaPoista